معرفی سایت فایل های دانشجوئی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 9 مهر 1399
بازدید : 778
نویسنده : مجتبی صادقی

سلام

وقت تون بخیر

دانشجوی محترم، به فایل سرای دانشجوئی خوش آمدید.با هدف ارتقاء سطح علمی و ارائه خدمات آموزشی در خدمت شما هستیم. شما در سایت دانلود فایل های دانشگاهی هستید.

جامعه دانشجویان اعتراف می کنند که فایل سرای دانشجوئی کمک شان کرده که جستجوی راحتی بین فایل های آموزشی و کاربردی داشته باشند و سریعاً فایل مورد نظر خودشان را پیدا و

دانلود نمایند و هرگز دست خالی برنگردند.

 

چطور فایل های درسی دانشگاهی را دانلود کنم؟

بابت اینکه تا اینجای مطلب با من همراه بودید ازتون ممنونم. اجازه بدید که به شیرین‌ترین بخش ماجرا بپردازم. منظورم اینه که به این سوال جواب بدم که شما تو چه حیطه‌هایی میتونید از سایت فایل سرای دانشجوئی بهره بگیرید و فایل های درسی دانشگاهی را دانلود کنید.

یکی از ویژگی‌هایی که سایت فایل سرای دانشجوئی داره جامعیت این سایت هست. یعنی شما در هر حیطه و موضوعی دنبال فایل مورد نظرتون باشید، میتونید به راحتی به سایت فایل سرای دانشجوئی رجوع کنید و به فایل هدف خودتون برسید.

جامعیت  فایل سرای دانشجوئی !

وقتی که حرف از جامعیت زده میشه اینه که یعنی دانشجوی هر رشته‌ای که باشید، با مراجعه به سایت فایل سرای دانشجوئی متوجه می‌شوید که شعار این سایت به درستی تعیین شده. اما موضوعاتی که تحت پوشش سایت فایل سرای دانشجوئی هست شامل چه مواردی است؟

شما دنبال هر چیزی در زمینه دروس دانشجویی از مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری باشید مثلا دنبال فایل های درسی مربوط به رشته های علوم انسانی، رشته های علوم پزشکی، رشته های علوم پایه، رشته های فنی و مهندسی و یا نرم‌افزارها، زبان های خارجی، کارآفرینی، مطالب عمومی و کاربردی، کارآموزی، آموزش های کتاب های دانشگاهی، جزوات، حل المسائل، پاورپوینت، پروپوزال ها و مقالات باشید حتما توی سایت فایل سرای دانشجوئی پیدا خواهید کرد.

حالا شاید بپرسید که جامعیت فقط محدود به موضوعات رشته و دروس هست؟! جواب نه هست، چرا؟ چون که سایت دیتاجو جامعیت را درباره فایل های تحت پوشش خودش هم عملی کرده ‌است. یعنی شما هر فایلی با هر نوع فرمتی که به دنبالش هستید را میتونید از سایت فایل سرای دانشجوئی پیدا کنید.

فرمت فایلی که جستجو می کنید شامل ورد (word)، پی دی اف (pdf)، پاورپوینت (ppt)می تونه باشه و از دسته‌بندی های متنوع فرمتی که وجود دارد می‌تونید به راحتی استفاده کنید.

 

فایل سرای دانشجوئی را به دوستان خود رایگان هدیه بدهید.

تا یادم نرفته هم بگم، شما می تونید در تالار گفتگوی عضو بشید و  پست‌ها و کامنت های مفیدشو ببینید و حتی رای بدهید.

خوب، همانطور که می دونید دانش را باید به اشتراک گذاشت؟ همین حالا شما دانشی را نسبت به یک سایت حرفه‌ای فایل مختص دانشجویان بدست آوردید. حالا زمان اون هست که دانشتون

را با بقیه دوستان و هکلاسیهاتون به اشتراک بگذارید. فایل سرای دانشجوئی در رسانه شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستا با آیدی academicfiles نیز فعال هست، به نظر منم حیف است

که سایتی که مشابه نداره و با جامعیت تمام موضوعات را تحت پوشش خودش قرار میده را به بقیه معرفی نکنید.

از گذشته رسم و مرام ما ایرانی‌ها کمک به همنوعان خودمون بوده و در دنیا هم به این خصلت شهره هستیم، چطوره همین حالا با معرفی سایت فایل سرای دانشجوئی به هر کسی که فکر

میکنید، بهشون کمکی بکنید و کارشون را آسون تر کنید.





:: برچسب‌ها: دانلود فایل های دانشگاهی، کتاب های دانشگاهی، جزوات، حل المسائل ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مجموعه سایت های شهاب - دانلود فایل های دانشگاهی همچنین جهت استفاده و بهره برداری دانشجویان سراسر کشور به آدرس های زیر مراجعه نمایید. http://university20.4kia.ir http://unifiles.4kia.ir http://academicfiles.ir http://univerfiles.mihanblog.com http://shahabcollege.persianblog.ir http://collegefiles.mihanblog.com http://mojtabasadeqi.ir

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فایل سرای دانشجوئی و آدرس https://academicfiles.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 200
بازدید دیروز : 68
بازدید هفته : 15443
بازدید ماه : 69711
بازدید کل : 2092609
تعداد مطالب : 2001
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com